niedziela, 9 sierpnia 2015

FITstagram, czyli.. follow me? ;)

Bynajmniej, nie mam na celu reklamowania swojego Insta ani żebrania o Wasze like/ kom albo obserwowanie ;) wręcz przeciwnie! Szukam ciekawych profili do zaobserwowania. Nie interesują mnie żadne opcje tylu "l4l", "f4f" itd. :) Śledzę tylko profile, które naprawdę mi się podobają i mnie inspirują. Interesuje mnie nie tylko tematyka fit, fitness ale też ciekawe przepisy na czystą michę, moda i podróże.
Zapraszam wszystkich na mojego Ig i zachęcam do zostawienia w komentarzu linka do swojego profilu :) na pewno odwiedzę każdego!
Tineskaa on Instagram

 
<3
 
 
Placuszki owsiane z masłem orzechowym i dżemem
 
 :)
 
 Cukiniowe mini-pizze
 
 Owsianka z owocami i pestkami nasion
 
Pozdrawiam :*
 
Miło będzie znaleźć profile "bratnich dusz", z którymi mogłabym się wzajemnie motywować i inspirować. :) Mam nadzieję, że mój profil Wam się spodoba.
Buziaki ;*


10 komentarzy:

  1. Odwiedziłam Cię! Co prawda dopiero się uczę obsługi tego portalu ale na prawdę znalazłam tam wiele inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaaaam pysznie u Ciebie :) a figura marzenie :) zaraz wpadam na Twojego insta

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama zastanawiam się nad założeniem Instagrama, ale jakoś tak nie jestem przyzwyczajona do robienia zdjęć wszystkiemu wokół :D Wprowadziłam na bloga serię z comiesięcznym podsumowaniem miesiąca i już teraz martwię się, że w sierpniu nie będę miała co pokazać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te pizze, a o tym rankingu to wiedziałam, ale skoro znalazłam moje Nike za niską cenę to nie chciało mi się jechać do Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja co prawda jeszcze nie posiadam Instagrama ale być może w przyszłości zainstaluję :) Pysznie wyglądają Twoje zdjęcia - zwłaszcza owsianka z owocami i ziarnami - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie posiadam niestety blogowego instagrama i swojego bloga nie prowadzę o fitnesie, ale o zwykłym, codziennym życiu :P Jeśli jednak byłabyś zainteresowana to odezwij się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) chętnie odwiedzę Twojego bloga. Inspiruje mnie wiele dziedzin "zwykłe" życie też. Ale musisz mnie zaprosić do czytania, bo chyba masz profil prywatny.

      Usuń
  7. Ale smaczności tu widzę! mniam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie dodatkową motywacją, żeby dalej dzielić się z Wami częścią mojego życia. DZIĘKUJĘ :*