sobota, 21 lutego 2015

Jak mówisz tak masz!

Czytał ktoś z Was książkę Josepha Morphy'ego "Potęga podświadomości"? Ja niedawno zabrałam się za lekturę i już jestem bardzo zadowolona. Przede wszystkim dlatego, że staram się narzucić mojemu umysłowi nowe nawyki myślowe. Pozytywne myślenie czyni mnie szczęśliwszą osobą. Każdy dzień i trening rozpoczynam i kończę pozytywną myslą, dzięki czemu mam więcej energii, a przede wszystkim wiary we własne możliwości. Wszystko siedzi w Twojej głowie! :)



10 dni temu (11.02.2015) minęły 3 miesiące od rozpoczęcia zmiany mojego życia na lepsze. Co od tamtej pory się zmieniło? Bardzo wiele. Przede wszystkim moje nawyki: rzuciłam fajki, nie pije alkoholu, nie imprezuję, bardziej dbam o siebie, oraz moje ciało. I tą zmianę chyba najbardziej widać. :) Był nawet moment, gdy na linii pępka miałam tyle, ile przy startowym pomiarze w talii (71cm). Obecnie od kilku tygodni utrzymują się takie wymiary: talia 63cm (start 71cm), brzuch -na linii pępka- ok.74cm (start 81cm) oraz posladki 87cm (start 90cm).
Załączam kilka fotek z 2 miesięcy :)
i zapraszam na mojego insta https://instagram.com/tineskaa/ zdjęć póki co mało, ale będę nad tym pracować :)







Pozdrawiam:*

6 komentarzy:

  1. Super! Aż miło popatrzeć na takie zmiany...Tak trzymaj!:)

    Zapraszam do siebie - dopiero zaczynam: http://flywithmiss.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super wyglądasz! gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie! :) Gratulacje ! :) Jest mega progress, do wakacji jeszcze tyle czasu, plaża będzie Twoja! :) A co do książki, oglądałaś film: Secret?:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie dodatkową motywacją, żeby dalej dzielić się z Wami częścią mojego życia. DZIĘKUJĘ :*