środa, 17 grudnia 2014

Rest Day


A jak to u Was wygląda?:) Ja dziś leniuchuję, mimo, że w sobotę też miałam przerwę. Tak wyszło, że po skończonej 'szóstce' postanowiłam zrobić 2 dni przerwy z ćwiczeniami na brzuch, a według mojego kalendarza squat challenge dziś też wypada mi przerwa. Jak wszystkim wiadomo, dni przerwy są bardzo ważne, gdyż wtedy odpoczywają nasze mięśnie. To dzień regeneracji.
Mnie bolą mięśnie nóg i posladków, ale już nie mogę doczekać się kolejnego dnia treningu :)
A od poniedziałku 2tyg Total Body II, chociaż nie wiem, czy nie rozpocznę wyzwania dopiero po nowym roku, bo wiadomo: Święta, sylwester... Mogę nie mieć czasu na tak długie serie. Ale na pewno pozostałe 2 tygodnie roku spędzę aktywnie :)

PS:
w sklepach Martes Sport wyprzedaże! :) ja nabyłam nową parę butów po okazyjnej cenie, wybierzcie się, bo naprawdę warto:)


Pozdrwiam:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie dodatkową motywacją, żeby dalej dzielić się z Wami częścią mojego życia. DZIĘKUJĘ :*