piątek, 6 marca 2015

Małymi kroczkami do celu

Ostatni trening w tym tygodniu... Challenge Accepted :)
Było ciężko, bolą mnie mięśnie i jestem zmęczona, ale za to jaka szczęśliwa! Teraz czekają mnie 2 dni rest. Obciążniki doskonale spełniają swoją rolę, podczas każdego treningu czułam pracę mięśni. Pierwszy raz ever czuję zakwasy na pośladkach (serio, siedzieć nie mogę).
Zgodnie z moim postanowieniem zaczęłam przykładać większą wagę do posiłków. Pory co 3godziny i staram się przygotowywać dania adekwatne do pory dnia i treningu :)
Dzisiejszy jadłospis:
Śniadanie, 11.00
pomidor z jogurtem naturalnym,
zielona herbata
II śniadanie, 14.00 (potreningowe)
sałatka z sałaty lodowej z ogórkiem świeżym, kukurydzą, serem feta i jajkiem
sos domowy vinegret z oliwy z oliwek
Obiad, 17.00
Makaron pełnoziarnisty świderki z warzywkami gotowanymi na parze i tuńczykiem
Kolacja, 20.00
Jogurt z płatkami

Trening dziś trochę luźniejszy, bo postanowiłam się nie przeciążać i tak mam zakwasy:
Rozgrzewka z Natalią,
Gym break trening brzucha,
ABS z P4P lvl3,
Mel B posladki,
Rozciąganie


Dziś na jednym z blogów trafiłam na sformułowanie "porządkowania organizmu i ciała na wiosnę". Bardzo spodobało mi się to określenie i postanowiłam przyłączyć się i również zrobić coś dla siebie. Może w końcu zabiorę się za bieganie? Na dworze coraz ładniej i cieplej.
Enjoy!:)
xo xo, Tina

3 komentarze:

  1. Ja dziś jestem po nowym, zmodyfikowanym treningu nóg - czuję, że jutro każdy krok będzie dla mnie nie lada wyzwaniem :). Korzystałam dziś z obciążników, fajna sprawa, żeby sobie trochę utrudnić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się też kiedyś nad zakupem obciążników. Dzięki nim w bardzo prosty sposób można odświeżyć i utrudnić trening, który przestał stanowić wyzwanie :)
    Przy okazji przejrzałam sobie wszystkie Twoje posty i bardzo, ale to bardzo chcę Ci pogratulować metamorfozy, jaką przeszłaś! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Nie mogę już doczekać się kolejnych zdjęć, kolejnych twoich efektów i sukcesów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :) już niedługo nowe zdjęcia - 11.03 minie 4ty miesiąc! :) to prawda, obciążniki są mega efektowne, mam nadzieję, że niebawem efektywne :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie dodatkową motywacją, żeby dalej dzielić się z Wami częścią mojego życia. DZIĘKUJĘ :*