poniedziałek, 9 marca 2015

Porządki w organizmie tydz.II :)

Odkąd pierwszy dzień tygodnia jest pierwszym dniem treningowym pokochałam poniedziałki :)
Zakwasy przeszły, a ja od samego rana nie mogłam doczekać się pory ćwiczeń. Było nieco ciężko, ale bardzo efektownie.:) czułam mięśnie brzucha i pośladków.
Na wzór wyzwań z różnych blogów postanowiłam stworzyć sobie dokładny plan treningowy na tydzień i przekonać się jak działa.:)
Oto on:

Co o nim sądzicie? :) Mam nadzieję, że będziecie czekać na recenzję :D
Pogoda co prawda piękna, wiosenna ale ja nadal nie byłam biegać -,- muszę w końcu spiąć poślady i ruszyć się! Jutro wolne, proszę o kopa motywacji! :)
Nawet w weekend przestrzegałam swojego postanowienia o pilnowaniu jedzenia :) pierwszy raz w życiu zjadłam owsiankę. Czy mi smakowała... Hmm.. NIE :D była okropna, nawet mój ulubiony banan jej nie uratował :D ale dzielnie zjadłam :) na drugi dzień postanowiłam urozmaicić moją owsiankę i przygotowałam koktajl bananowy z gorzką czekoladą a następnie zblendowałam go ze wcześniej przygotowaną owsianką. Efekt był zaskakujący:)
dziś niestety nie byłam w stanie pilnować godzin, ale starałam się bardzo na ile to było możliwe.
Dzisiejszy jadłospis:
8:00 śniadanie
2 kanapki z pomidorem, ogórkiem i sałatą lodową
połowa serka wiejskiego
woda z cytryną
10:30 II śniadanie
banan, kanapka z pomidorem i cebulą
15:00 obiad
ziemniaki z kotletem mielonym (z pary) plus sałata z oliwą
19:00 kolacja
płatki kukurydziane z mlekiem

Już za 3 dni miną 4 miesiące odkąd postanowiłam zmienić moje życie na fit. Będą zdjęcia :)

laska na zdjęciu to niestety nie ja. :D

xo xo, Tina.

4 komentarze:

  1. Oj, chyba i ja powinnam sobie zrobić taka rozpiskę, może wtedy łatwiej byłoby mi trzymać się regularnych treningów. Za Ciebie z kolei mocno trzymam kciuki, efekty na pewno będą niesamowite :) A co do owsianki... Ja o dziwo bardzo ją polubiłam. Zawsze dodaję banana i inne owoce, orzechy, a do tego najczęściej cynamon i wychodzi smaczne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę poeksperymentować i na pewno też ją pokocham *.* :)

      Usuń
  2. Też robie rozpiski, latwiej się zorganizować i zmotywować! :) powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeśli wczesniej zapisze się dzienny trening, mamy większą motywację do jego realizacji :) słowo zapisane bardziej motywuje :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie dodatkową motywacją, żeby dalej dzielić się z Wami częścią mojego życia. DZIĘKUJĘ :*