poniedziałek, 16 marca 2015

Kolejny dzien przynosi nam nowe szanse...

Mój plan treningowy bardzo się sprawdził :) na pewno będę korzystała z takiej formy planowania treningów. Słowo zapisane motywuje do wykonania ćwiczeń bardziej, niż to wypowiedziane zaraz przed rozgrzewką. Często ustalałam sobie: dziś zrobię to, to i to, a potem w trakcie rezygnowałam z jednej części tłumacząc sobie, że nie mam już siły. W tym tygodniu nie było przeproś. Robimy i koniec, nie ma zmiłuj, choć czasem miałam ochotę odpuścić :) Jeszcze dziś lub jutro z samego rana przygotuję swoją rozpiskę na ten tydzień. W sumie to już go zaplanowałam, wystarczy tylko zapisać i zrealizować :) Dziś powtórzyłam poniedziałkowy trening ze starego planu. 
Trzymam się także postanowienia o lepszym żywieniu.:) Jestem z siebie mega zadowolona, daje mi to kopa motywacji. Przeprosiłam się z owsianką, teraz już mi nawet smakuje. Zaopatrzyłam się w niezbędne owoce, masło orzechowe (90% orzechów arachidowych), uzupełniłam zapasy kaszy gryczanej (jedyna jaką toleruję) i ryżu. Dbam o to, co jem w danej porze dnia. Wiem, że przyniesie to spodziewany efekt. Teraz może być tylko lepiej! 3majcie kciuki, ja za Was trzymam bardzo mocno. 


Jadłospis na dziś:
9;45 śniadanie
owsianka gotowana na mleku ze startą gruszką i bananem,
Herbata zielona z opuncją figową

12:45 II śniadanie
Kanapka z masłem orzechowym i bananem
pół banana

15:40 Obiad
Kasza gryczana z warzywami gotowanymi na parze i buraczkami domowej roboty

20:00 Kolacja (potreningowa)
Serek wiejski z kromką chleba pełnoziarnistego
wafel ryżowy posmarowany cienką warstwą masła orzechowego 

Przez cały dzień wypiłam tylko pół butelki wody :/

Starałam się jak najbardziej dbać o godziny posiłków, ale dzisiejszy plan na uczelni 'rozwala' mi cały dzień :/ Jutro na obiad kotleciki z kaszy gryczanej, czekajcie na przepis! :)

pozdrawiam, Tina :*

7 komentarzy:

  1. na przepis czekam z niecierpliwością :) i trzymam mocno kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki. Trwaj w swoich postanowieniach i nie daj sie:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki :* U mnie dzisiaj kasza gryczana z kurczakiem i warzywami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam mocno kciuki! Będzie dobrze, dasz radę

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuuuuję Wam wszystkim :) Tyle wiary we mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O, no widzisz, a jednak owsianka zasmakowała :) Ja chyba będę musiała nieco zmodyfikować moją wersję owsianki, gdyż nieco zaczyna mi się nudzić, ale jest tyle opcji, że na pewno znajdę coś, co będzie mi smakować ;)
    Kotleciki z kaszy gryczanej? Uwielbiam kaszę gryczaną, więc niecierpliwie czekam na przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owsiankę gotuję na mleku, nie na wodzie i dodaje świerze owoce i czasem masło orzechowe :) wersji jest bardzo wiele :) A kotleciki sa przepyszne ;*

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie dodatkową motywacją, żeby dalej dzielić się z Wami częścią mojego życia. DZIĘKUJĘ :*