poniedziałek, 2 marca 2015

System 5:2 dzień 1 :)

Tak jak zapowiadałam, tydzień rozpoczęłam od treningu. :) Czuję się po nim świetnie i pełna energii! Dzisiejszy trening wyglądał tak:
Rozgrzewka z Natalią Gacką,
Mel B trening brzucha,
Ćwiczenia ABS (sama ułożyłam pakiet),
ABS lvl3 z P4P,
Mel B pośladki,
30 przysiadów sumo z bounsem :)
Rozciąganie.
Cały trening wraz z rozciąganiem trwał niewiele ponad godzinę i sprawił, że czułam wszystkie mięśnie (muscle)
Postanowiłam także bardziej przykładać się do jedzenia. Co prawda jem zdrowo itd, ale kocham gotować i postaram się poświęcać jemu więcej uwagi. Może w końcu się przełamię i użyję piekarnika (w mieszkaniu, które wynajmuję jest tylko taki gazowy), którego się boje :P Sprawdzałam nawet ostatnio, czy działa :D Na pierwszy rzut pójdą owsiane ciasteczka hmm.. może z dodatkiem gorzkiej czekolady? :) <mniaaam>
Może znajdą się osoby, które zaciekawiłyby moje potrawy?:) Np. tygodniowy jadłospis plus zdjęcia. Muszę to przemyśleć :)
póki co #motywacja !




xo xo
Tina

4 komentarze:

  1. Super trening:) Powodzenia i wytrwałości życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ło ludu ja i przysiady sie nie lubimy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się przeprosicie? :D

      Usuń
    2. hm póki co ruszam tyłek długimi spacerami zawsze to coś :):D

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie dodatkową motywacją, żeby dalej dzielić się z Wami częścią mojego życia. DZIĘKUJĘ :*