wtorek, 10 marca 2015

zly trening to ten, ktorego nie bylo.

Jak Wam idą przygotowywania do lata?;)
Wtorek udało Wam się spędzić aktywnie?:) Kto jest przed treningiem, a kto już po?;)
Ja dzień rozpoczęłam od szklanki przegotowanej wody z cytryną oraz owsianki z bananem i jogurtem truskawkowym. Pychota :) Jeszcze przed II-gim śniadaniem zrobiłam trening na wtorek (rozpiska na ten tydzień w poście niżej). 
Postanowiłam w końcu wykorzystać pogodę i iść biegać. Udało się :D pierwszy bieg od podstawówki :) całkiem mi się spodobało. Powolutku, własnym tempem, ze słuchawkami na uszach - spoko :)



Jadłospis na dziś:
10:00 śniadanie
Szklanka przegotowanej wody z cytryną,
owsianka z bananem.
13:00 II śniadanie (potreningowe)
sałatka z sałaty lodowej, kurczaka i sosem czosnkowym domowej roboty.
15:45 Obiad:
naleśniki zapiekane ze szpinakiem i twarogiem.
18:00 podwieczorek:
kanapka z sałatą
20:00 kolacja
Płatki kukurydziane z mlekiem.




3 komentarze:

  1. Zdecydowanie zły trening, to taki którego się nie wykonało. :) Gratuluję 1. biegu! ;) Ale uważaj, to mega uzależnia! :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wlaśnie na Twoim blogu przeczytałam, żeby "olać tempo" i biegać po swojemu :) było super, myślę że wkręce się na dobre :D

      Usuń
  2. Początek przygody z bieganiem i do tego zbliżająca się wiosna - to będzie dla Ciebie niezwykła przygoda :)

    Osobiście polecam plan 6- tygodniowy Pumy według którego w zeszłym roku zaczęłam wracać do formy po zimie :)

    Tu możesz poczytać o moich zmaganiach :
    http://biegowaja125.blogspot.com/2014/05/pierwszy-trening.html

    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za Ciebie i Twoje dalsze treningi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie dodatkową motywacją, żeby dalej dzielić się z Wami częścią mojego życia. DZIĘKUJĘ :*